'Zöldutasok' avagy a zöld pártok marketingstratégiájának sajátosságai
Absztrakt
A rendszerváltás óta hazánkban is érzékelhetően nő az ökopolitika iránti igény. Ám míg a legtöbb európai országban az elmúlt években/évtizedekben komoly (politikai) sikereket értek el a párttá alakuló zöld szerveződések, addig Magyarországon mindmáig nincs erős, a zöld mozgalmak feltétlen támogatását élvező, politikai súllyal (is) bíró, akár kormányzati pozíció betöltésére alkalmas párt. Európa egészét tekintve - rajtunk kívül - csak Albániában, Horvátországban, Macedóniában és Szerbiában nem jutottak be zöldpárti képviselők a parlamentbe. Tanulmányomban a zöld pártok működésének néhány sajátosságát mutatom be a politikai marketing szemüvegén keresztül.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-01
Hogyan kell idézni
Gergely, G. (2019) „’Zöldutasok’ avagy a zöld pártok marketingstratégiájának sajátosságai”, Marketing & Menedzsment, 41(6), o. 44–53. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1211 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Zöldmarketing