Akikre hallgatnak: a véleményvezérek szerepe

Szerzők

  • Bence Varga ReVISION Gerilla Marketing

Absztrakt

Bármely kommunikációval foglalkozó szakember számára közismert Stanley Milgram 60-as évekbeli kísérletének eredménye, mely szerint mindannyian átlagosan mindössze hat főre vagyunk egymástól. A gerillamarketing eszköztárának alapja, hogy a fogyasztókat összefűző szociális hálók feltérképezésével megtaláljuk azokat a véleményvezéreket, akik az üzenetünket gyorsan és hatékonyan terjeszthetik a saját közegükben. De kik ezek a személyek, és hogyan találhatunk rájuk? E kérdésben a terület vezető teoretikusai is vitában állnak egymással.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Varga, B. (2019) „Akikre hallgatnak: a véleményvezérek szerepe”, Marketing & Menedzsment, 41(1), o. 12–14. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1249 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Új kommunikációs eszközök