A piaci pozícionálás, a médiatervezés és a célcsoport pszichológiai jellemzőinek összefüggései

Szerzők

  • Ádám Babocsay BMB Focus Marketingkutató és Tanácsadó Kft.

Absztrakt

A médiahasználatot motivációk, hiedelmek, attitűdök és értékek övezik. Az ismert médiakutatások és szoftverek hatékonyan segítik a szakembereket a kommunikáció- és médiatervezésben, de ezek használata során gyakran háttérbe szorulnak az egyéni különbségek. Megragadható-e a személyiség a kommunikáció tervezése során? Befolyásolják-e a termékek megítélését vagy a médialaasználatot az egyéni vonások?
Írásunkban a szenzoros élménykeresés (Ss) vonás segítségével mutatjuk be, hogy a pozicionálás
és a médiatervezés is hatékonyabbá válhat a személyiségjegyek megismerésének segítségével.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-27

Hogyan kell idézni

Babocsay, Ádám (2019) „A piaci pozícionálás, a médiatervezés és a célcsoport pszichológiai jellemzőinek összefüggései”, Marketing & Menedzsment, 38(1), o. 4–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1268 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Márkakutatás