A piaci pozícionálás, a médiatervezés és a célcsoport pszichológiai jellemzőinek összefüggései
Absztrakt
A médiahasználatot motivációk, hiedelmek, attitűdök és értékek övezik. Az ismert médiakutatások és szoftverek hatékonyan segítik a szakembereket a kommunikáció- és médiatervezésben, de ezek használata során gyakran háttérbe szorulnak az egyéni különbségek. Megragadható-e a személyiség a kommunikáció tervezése során? Befolyásolják-e a termékek megítélését vagy a médialaasználatot az egyéni vonások?
Írásunkban a szenzoros élménykeresés (Ss) vonás segítségével mutatjuk be, hogy a pozicionálás
és a médiatervezés is hatékonyabbá válhat a személyiségjegyek megismerésének segítségével.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-27
Hogyan kell idézni
Babocsay, Ádám (2019) „A piaci pozícionálás, a médiatervezés és a célcsoport pszichológiai jellemzőinek összefüggései”, Marketing & Menedzsment, 38(1), o. 4–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1268 (Elérés: 12 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Márkakutatás