Gyerekek és márkák
Absztrakt
Az Ipsos Insight Ilie Worldwide Qualitative Research Company a 11-12 éves korosztály piaci márkákhoz való viszonyulását feltáró, „Kids and Brands” elnevezésű kutatásába 13 ország (Argentína, Belgium, Brazília, Franciaország, Kína, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Oroszország, Portugália és Spanyolország) Ipsos csoporthoz tartozó kvalitatív kutatói kapcsolódtak fee, országonként egy fiú és egy lány fókuszcsoporttal.
A kis mintaelemszám és a fókuszcsoportos kutatás jellegzetességei miatt a kapott eredmények természetesen nem reprezentatívak a vizsgált korcsoportra nézve, azonban számos érdekes és tanulságos megfigyelést rögzítettünk, amelyek hasznos segítséget nyújthatnak a célcsoport fogyasztói viselkedésének megértésében, és az őket hatékonyan célzó marketingeszközök megtalálásában.