Online értékesítés a légi személyfuvarozásban

Szerzők

  • József Gál Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar

Absztrakt

A légifuvarozás piaca jelentős átalakuláson megy keresztül. Új szolgáltatói kategóriában jelennek meg új légitársaságok, illetve többen átalakítják tevékenységüket. Az információtechnológia, a kommunikáció is jelentősen fejlődik, melyek együttesen új piaci lehetőségeket teremtenek a légitársaságok számára. Ehhez jelentős marketingmunkára van szükség, különösképpen online formában. De milyen is a jó online reklám? Hogyan segítheti egy vállalkozás jövedelmezőségét? Hogyan működik az online jegyfoglalás és értékesítés a légitársaságok gyakorlatában?

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Gál, J. (2019) „Online értékesítés a légi személyfuvarozásban”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 73–78. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1321 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Webmarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei