A magyar bor országeredet imázsa Ausztriában

Szerzők

  • Veronika Bognár Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Marketing Tanszék

Absztrakt

A magyar „önarcképnek” szerves része a „bortermelő Magyarország” imázsa, büszkék vagyunk nemzeti örökségünk fontos részét képező borászati hagyományainkra, de bortermelő nemzet vagyunk-e más országok lakói szemében is? Ha valahol, hát Ausztriában kell, hogy ismerjék a kiváló magyar borokat, hiszen az osztrák-magyar gazdasági kapcsolatoknak több évszázados hagyományai vannak. Az ismertetésre kerülő kvalitatív kutatásban arra kerestem választ, hogy van-e kialakult országeredet imázsa a magyar bornak Ausztriában, milyen ez a kép, és hogyan befolyásolja a vásárlói termékértékelést.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Bognár, V. (2019) „A magyar bor országeredet imázsa Ausztriában”, Marketing & Menedzsment, 39(2), o. 30–38. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1374 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Országimázs