A vállalati társadalmi felelősségvállalás marketingkommunikációja az autóiparban: kinek, hogyan, milyen eszközökkel? Egyáltalán - fenntartható-e a mobilitás?

Szerzők

  • Rita Lukács Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet; Braun & Partners

Absztrakt

Hogyan tovább? Előbb-utóbb eljön az az idő, amikor választ kell adni erre a kérdésre. Hiszen, ha huzamosabb ideig folytatja az emberiség jelenlegi életmódját, akkor egyrészt nem lesz mit átadni a következő generáció számára, mivel tönkretesszük a Földet, másrészt viszont nem lesz kinek átadni bolygónkat, mert az emberiség képes (és hajlamos) önmaga elpusztítására. A környezet és a társadalom iránti felelősség azonban nem csupán a kormányzatok feladata, a társadalom minden tagjának, így a vállalatoknak is ki kell venniük a részüket az egyre súlyosabbá váló problémák megoldásában.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-05

Hogyan kell idézni

Lukács, R. (2019) „A vállalati társadalmi felelősségvállalás marketingkommunikációja az autóiparban: kinek, hogyan, milyen eszközökkel? Egyáltalán - fenntartható-e a mobilitás?”, Marketing & Menedzsment, 39(4-5), o. 28–39. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1390 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Környezettudatos vállalatmenedzsment