Érték(?)teremtés - érték(?)esítés

Szerzők

  • Erzsébet Farkas Miskolci Egyetem Marketing Intézet Nemzetközi Marketing Tanszék

Absztrakt

A vásárlók által észlelt érték, amely már az 1990-es években is stratégiai „kényszerítő erőként” jelent meg a termelők és a kereskedők számára, a XXI. században továbbra is nagy jelentőséggel bír. A világgazdaságban - és természetesen ezen belül Magyarországon is - érzékelhető fokozódó verseny következtében a vállalkozásoknak mind komolyabb erőfeszítéseket kell tenniük fennmaradásuk érdekében. A kínálat kiszélesedésével a verseny egyre intenzívebbé vált, hiszen a versenytársak és az általuk kínált termékek száma nagyobb mértékben növekedett, mint a potenciális vásárlók köre, illetve kereslete. A hosszú távú eredményes működés feltétele tehát az új fogyasztók megszerzése mellett a régi, elégedett vevők megtartása.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Farkas, E. (2019) „Érték(?)teremtés - érték(?)esítés”, Marketing & Menedzsment, 37(3), o. 12–18. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1482 (Elérés: 13 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Totális marketing