Mondj igent a fotelból! Média a népszavazási kampány előtt

Szerzők

  • Krisztián Nyáry Sawyer Miller Group

Absztrakt

Mit teszünk, ha két héten keresztül tized annyit hallunk arról, hogy vegyünk jegyet a régen várt hollywoodi szuperfilmre, mint arról, hogy maradjunk otthon, mert másnap úgyis levetítik a tévében? A válaszhoz nem kell marketing-szakos hallgatónak lenni: nem lesz túl nagy tolongás a multiplexben. Nincs az a zseniális reklám-kampány, aminek a kedvéért elindulnánk sorban állni a premier előtt, erre legfeljebb csak a megszállott mozirajongók képesek. A többség nem fizet azért, amit ingyen is megkap. Ez a nagyon egyszerű igazság érvényesült az EU-népszavazás esetében is. A kampány utolsó két hetében a sajtóban több mint tízszer annyi hír említette befejezett tényként uniós csatlakozásunkat, mint amennyi a választási részvétel fontosságát hangsúlyozta.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-08

Hogyan kell idézni

Nyáry, K. (2019) „Mondj igent a fotelból! Média a népszavazási kampány előtt”, Marketing & Menedzsment, 37(2), o. 16–22. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1497 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

EU kommunikáció - Tények és tanulságok

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei