A beszerzési stratégia szerepe a hazai vállalatok hatékony működésében

Szerzők

  • Károly Ötvös Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

A hazai vállalatoknál a beszerzés a piacgazdaság kialakulása utáni időszalkbau a stratégia kialakítása során Jelentős befolyásoló tényező. A vállalkozások már alkalmazzák azon piackonform módszereket, amelyek a beszerzést nyereségnövelő eszközként veszik figyelembe. Ezért célszerű áttekinteni a beszerzési stratégiák hatékony működtetését.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Ötvös, K. (2019) „A beszerzési stratégia szerepe a hazai vállalatok hatékony működésében”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 22–25. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1556 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing és stratégia