„Komolyság, megbízhatóság” hívószavakkal az üzleti szektor felé - Interjú a Vodafone marketing-igazgatójával, Graeme Millar-ral

Szerzők

  • Judit Tóth

Absztrakt

„A Vodafone világszerte nem csak a fiatalság, az életöröm jelképe, hanem a megbízhatóságról, komolyságról, a professzionalltásról is szól. A jövőben ez utóbbi imidzset kívánjuk előtérbe helyezni, amellyel pozíciónkat erősítenénk az üzleti szektorban.” - nyilatkozta a Marketing & Menedzsmentnek Graeme Millar a Vodafone marketing-igazgatója.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Tóth, J. (2019) „»Komolyság, megbízhatóság« hívószavakkal az üzleti szektor felé - Interjú a Vodafone marketing-igazgatójával, Graeme Millar-ral”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 7–8. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1578 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Vodafone kampány