SMS Kassza - Mobil marketing esettanulmány
Absztrakt
Az E-Group Magyarország Rt. 2001-ben bocsátotta útjára egyik fejlesztését, az SMS-alapú marketingkommunikációs szolgáltatásukat. Megoldásuk által a promóciós kampányokban közvetlenebb, kétirányú kommunikáció alakítható ki a fogyasztókkal és az üzleti partnerekkel, melynek köszönhetően a promóciós kampányok kivitelezése elektronikus úton, szegmentáltabban történik a mobiltelefonok kínálta SMS-szolgáltatásra alapozva. Az Interaktív Brand Loyalty (IBL) szolgáltatás nagyban megkönnyítheti sok cég számára a vásárlóerő felmérését, a fogyasztók felé történő visszacsatolást, vagy bizonyos nyereményakciók, kedvezmények gyors, hatékony és köitséghatékony kommunikálását. A kifejlesztett rendszer elsősorban SMS-eken, kiegészítőként e-maileken és weboldalakon keresztül lép működésbe.