Új fogyasztói szegmensek - az e-ember

Szerzők

  • Mária Törőcsik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék
  • Krisztián Szűcs Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Absztrakt

A XXI. század társadalmainak egyik új fogyasztói csoportja az e-ember, amely már Magyarországon is érzékelhető' piaci szegmenst alkot. Tettenérhető egy formálódó sajátos alcsoport az e-gyerek is. A szerzők cikkeikben arra keresik a választ, hogy melyek ezen mikro fogyasztói csoportok jellemzői, a termékgyártóknak és kereskedőknek milyen szempontokat kell figyelembe venniük az őket célzó marketingaktivitás tervezésekor.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Törőcsik, M. és Szűcs, K. (2019) „Új fogyasztói szegmensek - az e-ember”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 64–69. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1590 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kutatás a Pécsi Tudományegyetemen