A fenntartható fogyasztás és a környezettudatos fogyasztói magatartás

Szerzők

  • Mária Vágási Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék

Absztrakt

A tanulmány a fogyasztói magatartás szempontjából közelíti meg a környezetvédelem egyes kérdéseit és ezzel összefüggésben tárgyalja a fenntartható fogyasztás fogalmát, a fogyasztási ciklus különböző' szakaszaiban jelentkező környezeti hatásokat, a környezet-tudatosság és a társadalmi felelősségű marketing fogalmát és megnyilvánulásait. Felidézi az EU-beli szabályozás fő területeit és adatokat mutat be a fogyasztóknak a környezethez való viszonyáról európai és hazai felmérések alapján.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-13

Hogyan kell idézni

Vágási, M. (2019) „A fenntartható fogyasztás és a környezettudatos fogyasztói magatartás”, Marketing & Menedzsment, 34(6), o. 39–44. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1622 (Elérés: 12 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix