Ne csinálj mindent magad! Az outsourcing lehetőségei a nemzetközi vállalati gyakorlatban
Absztrakt
A különböző vállalati tevékenységek, termékek és szolgáltatások előállításának kihelyezése külső vállalkozókhoz - általánosan használt fogalommal élve az outsourcing - az elmúlt évtizedben gyors és látványos fejlődést produkált mind a gyakorlat mind a szakirodalom területén. A 90-es évek elejének első outsourcing hulláma után nyitott maradt a kérdés, hogy divatos vállalatirányítási áramlatként néhány éven belül lecseng, vagy újabb és újabb területeket meghódítva általános trenddé válik-e. Noha még nem lehet egyértelműen eredményt hirdetni, úgy tűnik hogy az áramlat az ezredfordulóra megerősödött.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Hinek, M. (2019) „Ne csinálj mindent magad! Az outsourcing lehetőségei a nemzetközi vállalati gyakorlatban”, Marketing & Menedzsment, 35(3), o. 18–24. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1702 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Magyar Marketingműhelyek Konferenciája