Az online marketing képlékeny törvényei

Szerzők

  • István Eszes Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar

Absztrakt

„Vannak természeti törvények, miért ne lennének hát a marketingnek is törvényei? Megépíthetünk egy fantasztikusan kinéző repülőgépet, de aligha fog a magasba emelkedni, ha a tervezésnél figyelmen kívül hagyjuk a fizika törvényeit, különösen pedig a gravitáció törvényét... kidolgozhatunk bármilyen ragyogó marketingprogramot, ha nem ismerjük, vagy nem vesszük figyelembe a marketing vastörvényeit, az eredmény elkerülhetetlenül kudarc lesz."

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-16

Hogyan kell idézni

Eszes, I. (2019) „Az online marketing képlékeny törvényei”, Marketing & Menedzsment, 34(5), o. 76–78. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1744 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei