Észlelési térképek a marketingkutatásban

Szerzők

  • Tamás Pusztai

Absztrakt

Írásomban az észlelési térképek alkotásának módjait, valamint a velük kapcsolatos főbb kérdéseket tárgyalom, kitérve az általam végzett empirikus kutatás kapcsolódó részeire. Bár ez a módszertan ma már jelentős múlttal rendelkezik, hiszen szülőatyja, Torgerson 1958-ban publikált először az észlelési térképekről, a számítógépek napjainkban tapasztalható rohamos terjedése új perspektívákat nyitott ezen a területen is.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Pusztai, T. (2019) „Észlelési térképek a marketingkutatásban”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 52–64. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1788 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szakdolgozat