A reklámkommunikáció hatékonyságának vizsgálata. II. rész

Szerzők

  • Ferenc Strbik DOOR Training CE Kft. ; ELTE Pszichológia Szak ; BKÁE

Absztrakt

„Mi nem azért vagyunk itt, hogy jó reklámot csináljunk nektek. Mi azért dolgozunk, hogy jó márkát építsünk. A terméket a gyárban állítják elő, a márka viszont csak a fogyasztók koponyájában létezik" (Anko Reitndress, Account Executive, Ogilvy & Mather, idézi Becker György, 1999).
De vajon mik egy márka építőelemei? Lehet-e tudatos reklámépítő kampányokat szerkeszteni? Milyen eszközökkel vizsgálható meg egy kampány várható hatása? Egyáltalán: hogyan tudunk „beletekinteni a koponyákba"?
Ezek olyan kérdések, melyek minden bizonnyal sok marketingest érintenek. Vizsgálatomban - melyre korábbi cikkemben utaltam - e fenti kérdésekre és további felmerülő problémákra próbálok meg választ kapni.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Strbik, F. (2019) „A reklámkommunikáció hatékonyságának vizsgálata. II. rész”, Marketing & Menedzsment, 34(3), o. 65–71. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1804 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei