A reklámkommunikáció hatékonyságának vizsgálata. II. rész
Absztrakt
„Mi nem azért vagyunk itt, hogy jó reklámot csináljunk nektek. Mi azért dolgozunk, hogy jó márkát építsünk. A terméket a gyárban állítják elő, a márka viszont csak a fogyasztók koponyájában létezik" (Anko Reitndress, Account Executive, Ogilvy & Mather, idézi Becker György, 1999).
De vajon mik egy márka építőelemei? Lehet-e tudatos reklámépítő kampányokat szerkeszteni? Milyen eszközökkel vizsgálható meg egy kampány várható hatása? Egyáltalán: hogyan tudunk „beletekinteni a koponyákba"?
Ezek olyan kérdések, melyek minden bizonnyal sok marketingest érintenek. Vizsgálatomban - melyre korábbi cikkemben utaltam - e fenti kérdésekre és további felmerülő problémákra próbálok meg választ kapni.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-17
Hogyan kell idézni
Strbik, F. (2019) „A reklámkommunikáció hatékonyságának vizsgálata. II. rész”, Marketing & Menedzsment, 34(3), o. 65–71. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1804 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix