Az ördög a részletekben lakozik. A webkereskedelem hét téveszméje

Szerzők

  • Attila Mártonffy

Absztrakt

Sok cég, abbéli igyekezetében, hogy elárusító helyet hozzon létre a weben, nem veszi figyelembe az e-kereskedelem egyik kritikus tényezőjét. Nem azért nem nyereséges számos, értékesítéssel foglalkozó honlap, mert az emberek nem akarnak pénzt költeni, hanem mert a vállalatoknak problémáik vannak a rendelések kezelésével. A GartnerGroup szerint ugyanis a vállalatok jó része nem igazítja a modem kor követelményeihez a másfajta kereskedelemre kitalált rendelésteljesítési folyamatot.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-18

Hogyan kell idézni

Mártonffy, A. (2019) „Az ördög a részletekben lakozik. A webkereskedelem hét téveszméje”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 12–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1839 (Elérés: 27 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Elektronikus kereskedelem