Egy világcég versenystratégiája a magyar autópiacon

Szerzők

  • József Balázs Roóz Pénzügyi és Számviteli Főiskola BKE Marketing

Absztrakt

Mai rohanó világunkhoz szorosan hozzákapcsolódnak a közlekedési eszközök. Az emberek számára ma nélkülözhetetlen, hogy rövid időn belül képesek legyenek az egyik helyről a másikba utazni, ráadásul anélkül, hogy lemondanának a kényelemről. Talán a XX. század egyik legnagyobb találmánya az autó, amely minden igényt kielégítve lehetővé teszi ezt számunkra. 1994 óta az autózás, az autóipar megszállottja vagyok. Szakdolgozatom - mellyel a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Marketing Tanszék és a SIGNAL Biztosító Rt. közös díját, „Az 1999. Év Marketing diplomamunkája-díj I. Fokozatá''-t nyertem el - ezt a témakört öleli fel, melyben egy nagy autós világcég termékeit (Chrysler, Jeep) forgalmazó magyar kisvállalat, a Chrysler Jeep Import Hungary Kft. (CJIH) versenystratégiáját írtam le.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Roóz, J. B. (2019) „Egy világcég versenystratégiája a magyar autópiacon”, Marketing & Menedzsment, 33(6), o. 13–19. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1840 (Elérés: 27 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szakdolgozatok