Ki ellenőriz kicsodát a virtuális piacon?

Szerzők

  • Attila Mártonffy

Absztrakt

Az internet kereskedelmi kapcsolatokra gyakorolt növekvő hatását gyakran értékelik az ügyfelek javára váló előnynek. Az online erőforrások csatasorba állításával az egyéni fogyasztók és üzleti entitások olyan nagy mennyiségű adattal vértezhetik fel magukat, hogy korábban számukra elérhetetlen mértékű tudással végezhetik el a szükséges tranzakciókat, lehetőséget teremtve a kemény alkudozásra is. A fogyasztók egyre jobban megszorongatják a hatalmas, de sáncaik mögé vonult vállalatokat a legjobb üzlet kicsikarása érdekében, a cégek pedig beszállítóikat versenyeztetik a cybertérben, hogy a lehető legtöbbet préseljék ki a szállítói láncból.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-18

Hogyan kell idézni

Mártonffy, A. (2019) „Ki ellenőriz kicsodát a virtuális piacon?”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 14–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1841 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Elektronikus kereskedelem