Tejtermelés: a piacok megtartásának kérdése
Absztrakt
A telítődő élelmiszerpiacokon kialakult verseny új összefüggések megerősödését mutatja az elmúlt években. Egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a piaci versenyben nem csupán az egyes szinteken működő vállalatok, hanem vertikumok, vertikális csatornarendszerek versenyeznek egymással. Ez a folyamat elengedhetetlenné teszi a szervezeti piaci résztvevők erőteljes vertikális koordinációját. E koordináció pedig a vertikumon belüli verseny, alku és bizonytalanság függvénye. Kutatásom során a tejvertikumban működő vállalatok közötti kapcsolatok vizsgálatát végeztem el a fenti összefüggések tükrében.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Lehota, J. (2019) „Tejtermelés: a piacok megtartásának kérdése”, Marketing & Menedzsment, 31(6), o. 57–59. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2043 (Elérés: 29 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Agrármarketing