A magyar élelmiszerfogyasztók szegmentációja
Absztrakt
A Gödöllői Agrártudományi Egyetem Marketing Tanszékén évek óta folynak kutatások az élelmiszerfogyasztói magatartás megismerésére. Ezek adatbázisát két OTKA kutatás szolgáltatta, amely ezer-ezer fős országos reprezentatív mintán történő kérdőíves felmérést jelentett. Jelen dolgozatnak az a célja, hogy ismertesse általában a szegmentációval, illetve közelebbről az élelmiszerfogyasztók szegmentálásával kapcsolatos tapasztalatainkat, illetve kérdésfelvetéseinket.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Komáromi, N. (2019) „A magyar élelmiszerfogyasztók szegmentációja”, Marketing & Menedzsment, 31(6), o. 71–73. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2048 (Elérés: 26 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix