Szilánkok a politikai marketingről
Absztrakt
A politikai marketing rendkívül széles és szerteágazó területéről itt csupán néhány szilánkot kísérelek meg felmutatni, elsősorban ahhoz kapcsolódva, miként jelentkezik e téren a költség-haszon elemzés sajátos szemléletmódja, logikája, és hogyan lehet azt itt felhasználni, azaz hogyan vezethet döntések megalapozásához.
(Lapunk állandó szerzője ezúttal nem a „szigorúan vett" szakterületének kérdéseit elemzi, de: elemez. Elfogadott módszerekre utalva, egy ma nagyon is időszerű „kérdéskört" állít vizsgálódásának középpontjába. Lapunkban, változatlanul nem kívánunk politizálni, a gondolatébresztésnek viszont helye lehet. - A szerk.)
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-19
Hogyan kell idézni
Osman, P. (2019) „Szilánkok a politikai marketingről”, Marketing & Menedzsment, 32(2), o. 67–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2137 (Elérés: 29 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix