Milyen a „jó" számítógépes szoftver?
Absztrakt
A Marketing & MENEDZSMENT 1996/5. számában ifjú és tehetséges kollégám a PC-s szoftverek néhány értékelési szempontját fejtette ki az olvasók számára. A szakmailag korrekt és világos megfogalmazású cikk mondanivalójának döntő részével egyetértek. Egy-két kitételét tekintve a véleményem ugyan picit más, de e nüansznyi nézetkülönbségekről nem érdemes vitatkozni. Tudomásul kell venni, hogy a szoftver nem pusztán technikai termék. Megítélésében nagy szerepük van a szubjektív tényezőknek, a szokásoknak is. Senki sem tudja objektiven megfogalmazni, hogy az X kávétípust miért kedveli jobban az Y vagy a Z fajtánál. Bár nem ilyen mértékben, a szoftverek terén is számolnunk kell a fogyasztói ízlésekkel.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Halassy, B. (2019) „Milyen a „jó" számítógépes szoftver?”, Marketing & Menedzsment, 31(1), o. 43–48. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2239 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Számítógép-alkalmazás