Életciklusváltás - krízis - marketingakciók
Absztrakt
A marketing egyik legemberközelibb területén, a fogyasztói magatartás kutatásában különös hangsúly jut a család szerepére, úgy is mint fogyasztó közösségre, mint fogyasztási szokásokat kialakító közegre és modellre, valamint életmódformáló háttérre. Ez a legalább kétfős kis társadalom tagjainak számával, elfoglaltságával, anyagi lehetőségeivel és igényeivel jellemezhető, örökös változásban lévő közösség. Éppen e szempontok, az anyagi lehetőségek és vásárlási preferenciák v álto zása i révén válik a család a marketingfontos vizsgálati célpontjává.
Jelen cikk e vizsgálódásokhoz a változások krízis jellegének és ezzel összefüggésben a jellemző családi problémák marketing-„terápiájának" szemléletével kíván hozzájárulni.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-19
Hogyan kell idézni
Kunsági, A. (2019) „Életciklusváltás - krízis - marketingakciók”, Marketing & Menedzsment, 30(5), o. 8–10. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2252 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Vásárlói magatartás