Mi borral, mások inkább tejjel...
Absztrakt
A Marketing Centrum - Országos Piackutató Intézet 1995 decemberében 1000 fős, országosan reprezentatív lakossági mintában, strukturált kérdőív segítségével, face-to-face technikával végzett felmérést a tej- és tejtermékfogyasztásról.
A felmérés elsődleges célkitűzése annak megismerése volt, hogy milyen általános és specifikus vonások jellemzik a lakosság fogyasztási szokásait.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-19
Hogyan kell idézni
Ács, F. és Meiszterics, E. (2019) „Mi borral, mások inkább tejjel. ”., Marketing & Menedzsment, 30(5), o. 11–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2255 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Az MC-OPK kutatásaiból