A belső PR aspektusai

Szerzők

  • Bernadett Kukoda

Absztrakt

„Könyörüljünk a szerencsétlen vállalatvezetőn, aki alkalmazottainak megmondja, hogy mit csináljanak, s mégsem történik semmi; aki dolgozóit felszólítja a kommunikációra, de az eredmény süket csönd; s aki 50 000, 100 000, 250 000 márkát invesztál a vállalati belső kommunikációba, az üzenet mégsem ér célt."*

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

Kukoda, B. (2019) „A belső PR aspektusai”, Marketing & Menedzsment, 30(5), o. 53–58. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2325 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei