Interjú Takács Ildikóval, Katona Bélával, Szekeres Imrével és Magyar Bálinttal

Szerzők

  • Marketing & Menedzsment szerkesztőség Marketing & Menedzsment

Absztrakt

Lapunk a millecentenárium évében visszatérően foglalkozik az országimázs alakulásának kérdésével. Gondolatait először a PR-Szövetség elnöke, Szeles Péter fejtette ki, majd Lengyel Márton, a MATUR elnöke, kutatócsoportja nevében, s végül Hankiss Elemér professzor nyilatkozott.
     A sort most folytatjuk, mégpedig azzal a szándékkal, hogy az itt megszólaló szakembereket, politikusokat mások is követni fogják.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

szerkesztőség, M. & M. (2019) „Interjú Takács Ildikóval, Katona Bélával, Szekeres Imrével és Magyar Bálinttal”, Marketing & Menedzsment, 30(4), o. 42–46. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2362 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Országimázs

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

<< < 1 2 3