Marketing a biztosításban
Absztrakt
A biztosításügy fő alappillére a bizalom. Ez többszörösen is igaz. Egyrészt az ügyfél a szerződés megkötéséhez sokszor titkos, bizalmas adatokat is közöl a biztosítóval. Másrészt a biztosított a kár hosszú időn át fizeti a díjat, ezért meg kell bíznia az intézményben, hogy az pénzét megfelelően kezeli, esetleg fekteti be. Végül a bizalom alapján feltételezi az ügyfél, hogy biztosítója valóban teljesíteni fogja kötelezettségét, adott esetben a kár pénzbeni kifizetését. E bizalom fenntartására hozzák létre a felügyeleti szerveket az egyes országokban. Ezek a társaságokat az alapításkor és a folyamatos mtíködés közben is ellenőrzik.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-20
Hogyan kell idézni
Biczók, O. (2019) „Marketing a biztosításban”, Marketing & Menedzsment, 30(3), o. 29–34. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2388 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Biztosítás