Marketingmesék: Ön nyert!
Absztrakt
Nem én vagyok az első, és biztosra veszem, az utolsó sem, aki ezt a „kábítószer"-dömpinget szóvá teszi. Azok: az egyre szegényedő - zömükben szegényedő - fogyasztókat ilyen reklámtrükkökkel kábítani - „ÖN NYERT" - minimum etikátlan, alapvetően pedig tudatos félrevezetés. Csak éppen a mai szerencselovagok mit sem adnak a tisztességre. Ok gátlástalanul, makacsul ismételgetik, hogy „Ön nyert"!
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-20
Hogyan kell idézni
Lantos, A. (2019) „Marketingmesék: Ön nyert!”, Marketing & Menedzsment, 30(3), o. 57–58. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2393 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix