Marketingmesék: Ön nyert!

Szerzők

  • Antal Lantos

Absztrakt

Nem én vagyok az első, és biztosra veszem, az utolsó sem, aki ezt a „kábítószer"-dömpinget szóvá teszi. Azok: az egyre szegényedő - zömükben szegényedő - fogyasztókat ilyen reklámtrükkökkel kábítani - „ÖN NYERT" - minimum etikátlan, alapvetően pedig tudatos félrevezetés. Csak éppen a mai szerencselovagok mit sem adnak a tisztességre. Ok gátlástalanul, makacsul ismételgetik, hogy „Ön nyert"!

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

Lantos, A. (2019) „Marketingmesék: Ön nyert!”, Marketing & Menedzsment, 30(3), o. 57–58. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2393 (Elérés: 28 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix