Fogyasztói érdekeltség és piacbefolyásolás

Szerzők

  • Imre Fónai Délhús Rt.

Absztrakt

Az involvementre irányuló kutatások jelentős mértékben hozzájárultak a promóció eszköztárának célszerű alakításához. A kutatások számtalan új felfedezésre jutottak, amiket a gyakorló szakemberek stratégiai és taktikai szinten beépíthetnek a befolyásolási folyamatba. A cikk első fele két jelentősebb elmélettel foglalkozik; a második részben az elméleti és gyakorlati eredményekből leszűrhető reklámstratégiákat és taktikai feladatokat tekintjük át.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

Fónai, I. (2019) „Fogyasztói érdekeltség és piacbefolyásolás”, Marketing & Menedzsment, 30(3), o. 70–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2438 (Elérés: 28 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Reklám és reklámhatás

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei