Rendszeresen ellenőrzött, kiváló magyar termék: Az új minőség- és eredetjelző védjegy szerepe

Szerzők

  • Péter Kratochwill Agromarketing Kft.

Absztrakt

Évek óta halljuk, hogy bármilyen áruról is legyen szó, a termékek meghatározó tulajdonságainak egyike a minőség. Szakemberek ezrei, szakmai szövetségek tucatjai tűzték zászlajukra a minőség javítását. Nem véletlen, hiszen egyszer „bármely” termék eladható, de tartós piaci pozícióba kerülni csak olyan termékekkel lehet, amelyekben nem csalatkozik a fogyasztó. Túl vagyunk már azon a korszakon is, amikor többféle minőséget állítottak elő a vállalatok (egyet a KGST piacra, egyet Nyugat felé és egy igazán „kedvezőt” a hazai vásárló számára).

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Kratochwill, P. (2019) „Rendszeresen ellenőrzött, kiváló magyar termék: Az új minőség- és eredetjelző védjegy szerepe”, Marketing & Menedzsment, 29(3), o. 71–73. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2456 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Védjegyek