Az N-N lelke az ügynök - interjú Bordás Györggyel

Szerzők

  • László Fojtik

Absztrakt

1991-ben alapított biztosítót Magyarországon a holland ING Group, a Nationale Nederlanden Biztosító Rt.-t. Az N-N kizárólag élet- és nyugdíjbiztosítások értékesítésére specializálódott. A cég alakulásakor hazánkban az életbiztosítások iránt alig volt kereslet, a nyugdíjbiztosítás pedig szinte teljesen ismeretlen volt. A biztosító magyarpiacon egyedülállóan, fiókhálózat nélkül, kizárólag ügynökökön keresztül értékesíti biztosításait.
Öt év alatt az N-N az életbiztosítási piac közel negyven százalékát birtokolja és ezzel holtversenyben piacvezető.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-21

Hogyan kell idézni

Fojtik, L. (2019) „Az N-N lelke az ügynök - interjú Bordás Györggyel”, Marketing & Menedzsment, 30(2), o. 73–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2495 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Párhuzamos marketing: A biztosítók