Bankmarketing - elmélet és a magyar gyakorlat
Absztrakt
A bankmarketing világszerte csupán néhány évtizedes múltra tekint vissza: a hagyományos marketingből fejlődött ki a széles értelemben vett ipari, kereskedelmi és szolgáltatási marketing sajátos ötvözeteként. Fejlődése szorosan összefügg a bankszakma diverzifikálódásával. Alkalmazása során egy sor olyan - csakis a bankra jellemző - sajátosságot kell figyelembe venni, amely befolyásolja az üzleti tevékenység minőségi tartalmát.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-21
Hogyan kell idézni
Zádori, J. (2019) „Bankmarketing - elmélet és a magyar gyakorlat”, Marketing & Menedzsment, 30(1), o. 58–65. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2522 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Melléklet - Bankmarketing