A marketing árfolyama - Bankmarketing a napi gyakorlatban

Szerzők

  • Gergely Bódis Dunabank Rt.

Absztrakt

Hová jutottunk néhány év alatt? Sokat változott a világ. A 10 millió államilag eltartott magyar állampolgárból 10 milliós, öntudatos és igényes magyar piac lett. A hiányok megszüntetésén fáradozó néhány, békésen egymás mellett élő vállalatból álló gazdaság sokszereplős, az ügyfelek kegyeiért küzdő verseny- szférává változott. A jól dolgozó protokoll és propaganda osztályok egyre jobban funkcionáló marketing szervezetekké váltak. És ezzel párhuzamosan, a bankszektor is eljutott a központilag kötelező tervszámok teljesítésétől a piaci igények kielégítésének kényszeréig.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-21

Hogyan kell idézni

Bódis, G. (2019) „A marketing árfolyama - Bankmarketing a napi gyakorlatban”, Marketing & Menedzsment, 30(1), o. 66–71. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2523 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Melléklet - Bankmarketing