Politikai marketing, árpolitika, korrupció

Szerzők

  • Béla Orosdy Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Kulcsszavak:

politikai marketing, árpolitika, pártfinanszírozás, korrupció

Absztrakt

A politikai marketing a marketingtudomány rendkívül izgalmas és egyre komolyabb szereppel bíró, ugyanakkor számos vitát is kiváltó alkalmazási területe. A nemzetközi és hazai irodalomban megjelenő tanulmányok elméleti igényessége eltérő, és a teoretikus tisztázatlanságok jól érzékelhetően hátráltatják a marketing politikai terepen történő hatásos alkalmazását. A politikai marketing eszköztárát tekintve is nagy a bizonytalanság, ahány nevesebb szakíró, szinte annyi állásfoglalás.
E tanulmány alapvető célja az árpolitika érvényesülésének vizsgálata a politikai marketing terepén. Felmerül az a kérdés is: kapcsolódik-e, és ha igen, milyen módon a politikai marketing árpolitikai eszköztára a politikai korrupciós jelenségek 'menedzseléséhez'.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-08

Hogyan kell idézni

Orosdy, B. (2019) „Politikai marketing, árpolitika, korrupció”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 4–10. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/420 (Elérés: 6 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >> 

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.