Az integrált kommunikáció elméleti és gyakorlati kérdései

Szerzők

  • József Tasnádi

Kulcsszavak:

integrált kommunikáció, piaci szereplők, koordinációs területek

Absztrakt

A tanulmány áttekinti az integrált kommunikáció tartalmát, fogalmi behatárolását, az alkalmazását gyorsító tényezőket, piaci szereplőit, szervezeti elhelyezését, koordinációs területeit, vezetésének folyamatát, lehetséges koordinációs módszereit, a szervezeti szintű és a termék/ szolgáltatás szintű kommunikáció eltérő funkcióit és tartalmi hangsúlyait, eszközeinek rendszerét, a piaci szereplők közötti munkamegosztást, a gyakorlati alkalmazás ellen ható lassító tényezőket, majd ismerteti a tevékenység továbbfejlesztését célzó javaslatokat.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-10

Hogyan kell idézni

Tasnádi, J. (2019) „Az integrált kommunikáció elméleti és gyakorlati kérdései”, Marketing & Menedzsment, 44(2), o. 41–51. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/461 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kommunikáció és média