Főiskolai hallgatók cégválasztása marketingre fókuszált esetjátékok keretében

Szerzők

  • Judit Varsányi Harsányi János Főiskola

Absztrakt

A Harsányi János Főiskola másodéves hallgatói 2007. tavaszi és őszi félévében többféle vállalatirányítási esetjátékot oldottak meg 3-4 fős kiscsoportos teammunkában. Az esetjátékok kiemelték a marketingorientáció szerepét a vállalatvezetés sikerében. A hallgatóknak rövid eligazítás után önállóan kellett céget és tevékenységi kört választania, majd kidolgozni a munkatáblákban előre megfogalmazott kérdéseket.
A kreatív feladatok és a csapatmunkákkal szerezhető pontszámok érdekes, tartalmas megoldásokra motiválták a résztvevőket. A cikk a két félév tapasztalatait olyan felmérés keretében kívánja bemutatni, amelynek tárgya a cég és tevékenységi kör megválasztásának irányultsága, változatossága és hatása az esetjáték kidolgozására, illetve hogy mindez hogyan hasznosítható marketing-irányú interdiszciplináris esetjátékaink továbbfejlesztésében.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Varsányi, J. (2019) „Főiskolai hallgatók cégválasztása marketingre fókuszált esetjátékok keretében”, Marketing & Menedzsment, 42(5-6), o. 95–103. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/497 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing- és menedzsment-oktatás

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei