A marketing történetéről - historiográfiai aspektusból
Kulcsszavak:
marketingtörténet, historiográfia, marketingértelmezésekAbsztrakt
A marketingtörténet-írás történetének néhány fontos kérdését járja körül ez a cikk, köztük az egyik legalapvetőbbet: van-e a marketingnek önálló története. Felveti, vajon a marketingtörténet nem azonos-e korunk gazdaság- és társadalomtörténetével, azaz a történetíró a huszadik század második felétől kezdve nem szükségszerűen marketingtörténetet ír-e. Kitér a marketingdefiníciók változásának a marketingtörténet értelmezésére gyakorolt hatására s arra is, hogy a marketing mint szakma fejlődésének bemutatása nem azonos a marketing társadalomformáló tényezővé válásának történetével.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Nagy, B. (2019) „A marketing történetéről - historiográfiai aspektusból”, Marketing & Menedzsment, 45(3), o. 15–20. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/525 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketingelmélet