Gyógyszerpiac az egészségügyi reformok után a nőgyógyászati termékek vonatkozásában
outcomes from a research
Absztrakt
A „gyógyszer-gazdaságossági” törvény célja a túlzott gyógyszerfogyasztás visszaszorítása és az olcsóbb, generikus szerek fogyasztására való áttérés volt. A szabályozási változtatások a piaci szereplők stratégiaváltását igénylik. Cikkemben a nőgyógyászati termékekre fókuszálok. Egy három pólusú piackutatás eredményeit taglalom. Megállapítom, hogy a marketingmix elemei közül az árpolitika szerepe megnőtt ezen a szakterületen is. Rávilágítok az online marketing adta lehetőségekre és megerősítem a face to face orvoslátogatások létjogosultságát. Megmutatom, hogy napjainkra kiemelt fontosságú lett a patikalátogatás és felértékelődőben van a lakosság vásárlói szerepe a gyógyszerpiacon.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-14
Hogyan kell idézni
Gálné Knippel, B. (2019) „Gyógyszerpiac az egészségügyi reformok után a nőgyógyászati termékek vonatkozásában: outcomes from a research”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 60–69. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/545 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Orvosok, gyógyszerészek, betegek