A versenytársak hatása a televízióreklámok gyakoriságára a magyar mobilszolgáltatások piacán

Szerzők

  • Gabriella Sz. Tóth Budapesti Corvinus Egyetem Marketing tanszék

Absztrakt

Ki ne gondolkodott volna már el azon, vajon van-e értelme a manapság tapasztalható reklámdömpingnek. Sokakat bosszant a rengeteg reklám és fogadkoznak, hogy csak azért sem veszik meg a hirdetett terméket vagy szolgáltatást. Valóban megéri ez a cégeknek? Vagy lehetséges, hogy az egész csak pénzkidobás és jóval kevesebb reklám is elegendő, netán még hatékonyabb lenne? Mennyire figyelnek oda a cégek a fogyasztói reakciókra, illetve mennyire meghatározó a versenytársak kommunikációs tevékenysége? Cikkemben a magyarországi mobiltelefon szolgáltatók hirdetési gyakorlatát körbejárva igyekszem felmérni ezt a kérdéskört.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-16

Hogyan kell idézni

Sz. Tóth, G. (2019) „A versenytársak hatása a televízióreklámok gyakoriságára a magyar mobilszolgáltatások piacán”, Marketing & Menedzsment, 42(1), o. 61–69. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/587 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Reklám- és médiakutatás