A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését támogató értékesítési politika - A bioboltok példáján keresztül
Absztrakt
A fenntarthatóság definíciói között kiemelt szerepet kell szánnunk az ENSZ Környezet és Fejlődés Világbizottsága által megfogalmazottnak, amely szerint minden fejlesztésnek olyan eredményekkel kell járnia, amelyek napjaink generációinak igényeit a jövő generációinak megsértése nélkül tudják kielégíteni. Láng (2002) szerint ehhez alapvető változásokra van szükség a termelésben, a fogyasztásban, az életvitelben és az értékrendekben.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-21
Hogyan kell idézni
Fürediné Kovács, A. (2019) „A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését támogató értékesítési politika - A bioboltok példáján keresztül”, Marketing & Menedzsment, 40(4), o. 33–48. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/715 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Társadalmi felelősség és fenntartható fejlődés