A marketing machismo és a libidók bosszúja! - Avagy a fogyasztói lojalitás színeváltozásai

Szerzők

  • Zoltán Bodó Coca-Cola Central Europe, Üzleti hírszerzés

Absztrakt

Lépjünk rá a világhálóra, indítsuk el az egyik keresőt (ez a fránya lojalitás, már majdnem Google-t mondtam :)!), és keressünk rá a lojalitás fogalmára. Az eredmény azonnal ránkzúdít két felismerést: rendkívül gazdag irodalmat találunk a lojalitásról, sok-sok publikációval (1), valamint a publikációk zöme a marketinges szakmából származik (2).

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-24

Hogyan kell idézni

Bodó, Z. (2019) „A marketing machismo és a libidók bosszúja! - Avagy a fogyasztói lojalitás színeváltozásai”, Marketing & Menedzsment, 40(2-3), o. 32–38. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/748 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix