A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére

Szerzők

  • Balázs Révész SZTE Marketing-Menedzsment Tanszék ; PTE Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Az elmúlt évtizedek során az eladó-vevő kapcsolatok jelentősége felértékelődött. A fenntartható versenyelőny már egyre kevésbé biztosítható a technológiai fejlesztésre, a piacbefolyásolás eszközeire építve. A hosszú távú sikerek biztosítása érdekében a piaci szereplők sokkal inkább a meglévő ügyfeleik, partnereik megtartására, mint inkább új ügyfelek vonzására összpontosítanak. Ezt a tendenciát támasztja alá az is, hogy napjainkban egyre többet hallhatunk a kapcsolatmarketing és a kapcsolatmenedzsment koncepcióiról, legyen szó akár az ügyfelek, szállítók, vagy más partnerkapcsolatok kezeléséről.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-29

Hogyan kell idézni

Révész, B. (2019) „A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 42–47. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/845 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kapcsolatmenedzsment