A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében a megítélések átlagai alapján

Szerzők

  • Erzsébet Hetesi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar
  • Gábor Rekettye Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Az utóbbi évtizedekben számos nemzetközi tanulmány figyelmeztetett arra, hogy a jó minőség és a fogyasztói elégedettség nem elég a cégek profitjának növeléséhez, hanemsokkal inkább a lojalitást, a hűséget kell a középpontba állítani.
Bár a kilencvenes évek végén már több kutatás eredményei megkérdőjelezték a minőség—elégedettség—lojalitás—jőve delmezőség lánc szilárd logikáját, a kapcsolatot leíró modelleket és mérési eljárásokat továbbra is használják a kutatásokban.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-29

Hogyan kell idézni

Hetesi, E. és Rekettye, G. (2019) „A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében a megítélések átlagai alapján”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 55–68. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/847 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kapcsolatmenedzsment