CRM mint üzleti megoldás a KKV számára

Szerzők

  • Regina Zsuzsanna REICHER Óbudai Egyetem

Absztrakt

A vállalatok között fokozódó verseny egyre fontosabbá teszi az ügyfelek megfelelő o kezelését. Ennek a filozófiának támogatására először stratégiát alakítottak ki, hogy minél kevesebb ügyfelet veszítsenek, majd a megsokszorozódott információ tárolási igényének hatására megszületett a szoftveres megoldás. A CRM rendszer használatának célja, hogy a különböző csatornákon beérkező információkat rendszerezze, egységesen, ügyfelekre bontva megjelenítse. Azonban egy CRM informatikai megoldás bevezetési folyamata komplex lépéssorozat összessége, melynek eredményeképpen a vállalkozás működése eredményesebb lehet, vevői elégedettebbek lesznek, a cég versenyképessége nő. Azonban óriási pénzügyi és emberi erőforrás megmozgatására kényszeríti a bevezető vállalkozást.A vállalatok között fokozódó verseny egyre fontosabbá teszi az ügyfelek megfelelő kezelését. Ennek a filozófiának támogatására először stratégiát alakítottak ki, hogy minél kevesebb ügyfelet veszítsenek, majd a megsokszorozódott információ tárolási igényének hatására megszületett a szoftveres megoldás. A CRM rendszer használatának célja, hogy a különböző csatornákon beérkező információkat rendszerezze, egységesen, ügyfelekre bontva megjelenítse. Azonban egy CRM informatikai megoldás bevezetési folyamata komplex lépéssorozat összessége, melynek eredményeképpen a vállalkozás működése eredményesebb lehet, vevői elégedettebbek lesznek, a cég versenyképessége nő. Azonban óriási pénzügyi és emberi erőforrás megmozgatására kényszeríti a bevezető vállalkozást.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-06-07

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek