A szociálismunkás-képzés oktatói kompetenciái egy tartalomelemzés tükrében

Results of a computer-aided content analysis

Szerzők

  • Julianna Mrázik Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet, Nevelés- és Oktatáselméleti Tanszék

DOI:

https://doi.org/10.15170/SocRev.2019.12.01-02.06

Kulcsszavak:

szociális munka, oktatói kompetenciák, számítógéppel támogatott tartalomelemzés

Absztrakt

Az írás magyar nyelvű, 1997 és 2019 között megjelent tanulmányok elemzésével vizsgálja a szociális munka területének lehetséges képzői profilját. Sorra veszi a megjelenő tematizációkat, és a vizsgálat eredményei alapján javaslatot tesz egy lehetséges oktatóikompetencia-modell megfogalmazására. A számítógépes tartalomelemzés révén az adatokból abduktív módon kinyerhető hipotetikus szociálismunkás-képzői profil további szempontokat beemelő későbbi vizsgálatok kiindulópontját képezheti.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-30

Hogyan kell idézni

Mrázik, J. (2019). A szociálismunkás-képzés oktatói kompetenciái egy tartalomelemzés tükrében: Results of a computer-aided content analysis. Szociális Szemle, 12(1-2), 91–101. https://doi.org/10.15170/SocRev.2019.12.01-02.06