A kelet-közép-európai KKV-k új marketingkihívásai a 21. század elején
Absztrakt
A kelet-közép-európai kis- és középvállalatoknak (a továbbiakban kkv) három alapvető üzleti kihívással kell szembenézniük a 21. század elején.
Az ezekre adott válaszaik - úgy tűnik - rövid időn belül el fogják dönteni, hogy melyik kkv tudja kihasználni azokat a lehetőségeket, amelyek napjainkban nyitva állnak a fejlett piacgazdaságok kis- és középvállalatai előtt, és amelyeket a következő években várhatóan csak még tovább bővítenék a termelés szférájában a nagy- és óriásvállalatokkal kialakított újabb és újabb beszállítói kapcsolataik, illetve a végső fogyasztás körében a piaci rések szerepének a növekedése.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-26
Hogyan kell idézni
Hoványi, G. (2019) „A kelet-közép-európai KKV-k új marketingkihívásai a 21. század elején”, Marketing & Menedzsment, 38(2), o. 40–48. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1238 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
KKV menedzsment