Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Beküldések
Szerkesztőség
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 38 szám 2 (2004)
Évf. 38 szám 2 (2004)
Megjelent:
2004-03-01
Szerkesztői levél
Nyílt levél Rekettye Gábornak
Csaba Gosztonyi
3
PDF
Akadémia
Doktor Marketing - Interjú Rekettye Gáborral
Csaba Gosztonyi
4-5
PDF
Az érték a marketingben - Akadémiai doktori disszertáció székfoglaló
Gábor Rekettye
6-17
PDF
KKV menedzsment
Párduc vagy elefánt? - Kisvállalatok kulturális sajátosságai Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei empirikus vizsgálatok alapján
László Berényi, Balázs Heidrich
18-31
PDF
A magyar internetes portálszolgáltató vállalkozások stratégiai képességei - Elméleti megfontolások és empirikus eredmények tudás- és technológia-intenzív üzleti környezetben
István Csendes
32-39
PDF
A kelet-közép-európai KKV-k új marketingkihívásai a 21. század elején
Gábor Hoványi
40-48
PDF
Az export és az innováció közötti kapcsolat néhány kérdése a kis- és középvállalkozásoknál
Márta Kiefer, Antal Seres
49-52
PDF
A kistermelők nagyméretű kereskedelmi egységekbe történő beszállításának problémái a kereskedelem szemszögéből
Antal Seres
53-63
PDF
M&M mix
Stratégiai és marketingorientációk a professzionális menedzsment tanácsadócégek irányításában
József Poór
64-76
PDF
Könyvismertetés
Munawar Iqbal & David T. Llevellyn (szerk .): Islamic Banking and Finance - New Perspectives on Profit-sharing and Risk (Iszlám Bankolás és Finanszírozás - Új perspektívák a haszon- és kockázatmegosztásban)
Péter Osman
78-79
PDF
[Guadalupi, Gianni] Kína felfedezése - A nyugati világ és a Mennyei Birodalom találkozása, Alexandra Kiadó, 2003
Péter Osman
79-80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2004 / 2. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak